Kadın ve Yüksek Eğitim


Dünyada eğitim çok önemli bir şey. Hayatımız daha iyi çünkü eğitim var. Eğitim bir ülkenin ilerlemesi için çok önemli. Eğer eğitim iyi olsa ülke iyi olacak. Eğitim sadece erkekler için değil ama bütün insanlar için, hem gençler hem de yaşlılar, hem erkekler hem de kadınlar.

Kadınlar için yüksek eğitim gerekli. Çünkü onlar çocukları için ilk öğretmen. Ya kariyer kadını ya da ev hanımı olacak yüksek eğitim olmalı. Bütün kadınlar anne olacak. Akıllı anne zeki çocuklar doğuracak. Öyle ki eğer anne zeki olsa çocuklar zeki olacaklar. Eğer ülkede insalar zeki olsalar gelişmiş ve müreffeh bir ülke olacak.

Bütün kadınlar anne olacak. Anneler çocukları için ilk öğretmen. O yüzden kadınlar için yüksek eğitim önemli. Zeki anne zeki çocuklar doğuracak. Gelişmiş bir ülke var çünkü zeki insanlar var.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Tata Cara Pembuatan SKCK untuk Visa Studi ke Luar Negeri

Naskah Drama Bahasa Arab

Penyetaraan ijazah Luar Negeri DITOLAK